Voor onze opdrachtgever in Hattem zijn wij opzoek naar een support medewerker

In deze afwisselende rol ben je, samen met je team, het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten. Je handelt gebruikersvragen over onze oplossingen af, waarbij technisch inzicht en productkennis belangrijk zijn. Naast het beantwoorden van vragen, verwerk je bijbestellingen, maak je werkopdrachten aan voor monteurs, en bied je klanten op afstand ondersteuning bij hardwaretesten. Ook speel je een rol in het optimaliseren van processen binnen de Support-afdeling door nauw samen te werken met andere afdelingen. We zoeken iemand met passie voor klantcontact, technisch inzicht en de ambitie om deze rol te verbeteren.

Uren

32-40 uur

Rijbewijs

n.v.t.

Opleidingsniveau

MBO+/HBO

Wat breng je mee?
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met ticketsoftware is een pré
  • Affiniteit met software en hardware
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands taal in zowel woord als geschrift
  • Goede beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift
  • Duits is een pré
Wat brengt het jou?
  • Uitstekende doorgroeimogelijkheden
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid
  • Een goed salaris
  • Reiskostenvergoeding
  • Personeelsvereniging + gezellige borrels

Maakt deze vacature je enthousiast?

Zou je wat meer willen weten over de vacature?
Of heb je een vraag?
We komen graag met je in contact.

Neem contact op

Leave a Reply