Voor onze opdrachtgever in Zwolle zijn wij opzoek naar een telefonist(e)/administratief medewerker

Als telefonist(e)/administratief medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als bij binnenkomst op ons kantoor. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, het doorverbinden naar de juiste personen en het afhandelen van algemene vragen van klanten. Daarnaast voer je diverse administratieve taken uit, zoals het verwerken van inkomende en uitgaande post, het bijwerken van klantgegevens in ons systeem en het ondersteunen van collega’s bij administratieve werkzaamheden.

Uren

16-20 uur

Rijbewijs

n.v.t.

Opleidingsniveau

n.v.t.

Wat breng je mee?
  • Je bent representatief en toegankelijk
  • Je bent communicatief vaardig
  • Je bent stressbestendig
  • Je kan goed plannen
Wat brengt het jou?
  • Fijne werkplek voor een paar uur per dag
  • Een sociale omgeving met veel aanspraak
  • Diverse werkzaamheden

Maakt deze vacature je enthousiast?

Zou je wat meer willen weten over de vacature?
Of heb je een vraag?
We komen graag met je in contact.

Neem contact op

Leave a Reply